Ofte stilte spørsmål om lev. bytte

Hvordan foregår et leverandørbytte?

Leverandørbytte foregår sømløst i Elhub; nasjonal database for netteiere og strømleverandører. Du trenger ikke å foreta deg noe etter å ha inngått avtale med oss. Prosessen settes i gang med en leverandørbytte melding til din nåværende strømleverandør via Elhub om at du flyttes over til ny strømleverandør. Om all informasjon vi har innhentet stemmer overens med strømleverandørens informasjon aktiveres du hos oss. Ved feil i innhentet informasjon vil du bli kontaktet av en av våre konsulenter så vi kan få rettet opp i det så snart som mulig.

Bærum Energi

Vi er et energiselskap fra Bærum som alltid bryr seg om kundene våre og alltid prøver å tilby de mest attraktive løsningene for enkeltpersoner, selskaper, foreninger og organisasjoner.

Image

Ta kontakt med

Bærum Energi

Besøksadresse:
Lysaker Torg 5, 1366 Lysaker

Postadresse:
Postboks 258, 1326 Lysaker


Telefon: 674 83 490
Email: post@baerumenergi.no

Kundeservice åpningstider
(man-fre) 08:00 – 16:00


Cookies | GDPR